Estany de Sant Maurici a la Guingueta pel GR 11

Cami fácil tot de baixada - D'especial interès: Paisatge del Parc Nacional, tipologia constructiva dels pobles, parets de pedra seca.
Distància
15,300 Km (anada)
Desnivell
+190 -930 m
GR11 (blanques i vermelles)
Durada
5h 05m
Dificultat
Fácil
Veure fotos
Document PDF
Track GPS Garmin
SI SI SI SI SI SI SI

Accés amb vehicle: Des de la C-13, així que s'arriba a l'embassament de la Torrassa, agafar la LV-5004 fins a Espot o fins l'aparcament de l'entrada del Parc Nacional.

Mapes: Alpina Sant Maurici

Descripció de l'itinerari
  • Des d'Espot pugen taxis fins a Sant Maurici, punt d'inici de l'excursió
  • Estany de Sant Maurici (1920 mts.), seguir 1 km, per l´asfalt y davant d´una cabana, enfilar recte per un sender, tornem a la carretera uns 79 mts., per agafar desprès una pista fins a límit del Parc, ara ja trovarem les marques del GR. continuarem sempre per l´esquerra y la pista se transforme amb un cami, mes andavant creuarem el riu per un pont, arrivarem a 1 km. de Espot
  • Espot (1.320 mts) Plaça Dr. Benavent a la dreta del riu, anirem per un carrer astret, y creuarem el riu Peguera, per agafar despres una pista
  • Se creua el Barranc d´Escariella, a 2,4 km. de Espot, agafarem un cami vell a l´esquerra que baixe fen zig-zag y torna a creua el riu Pegueraper un pont, sortirem al costat del Camping de la Mola.
  • a uns 70 m., per la carretera ens trovarem la pista de Jou pujan cap a la dreta, a 1 km. +- es deixa a l´esquerra el desviament a Estais, 4 km. resterán per arrivar a Jou.
  • Jou (1306 mt.) Agafarem el cami de la Guingueta, seguirem el marge esquerra del barranc de Jou, que baixe al fons del barranc de la Vall de Noguera.
  • La Guingueta (945 mts.).